BIG Supplements
Retourneren
Hoe retourneer ik mijn pakketje?
Klaar om te retourneren?
Neem de stappen hierboven door en klik vervolgens op de knop hiernaast.
FAQ over Retourneren
Wat als ik mijn retouretiket niet kan printen?
Wanneer je zelf geen printer hebt, zou je voor een klein bedrag bij de supermarkt of bibliotheek bij jou in de buurt kunnen printen. Je kan er ook voor kiezen om voor maar €1,- meer gebruik te maken van onze ophaalservice, daarvoor hoef je namelijk geen etiket te printen. Neem contact op met onze klantenservice als je er niet uitkomt, dan helpen wij je graag verder.
Wat zijn de voorwaarden van retourneren?
Artikelen kunnen retour worden gestuurd wanneer:
- Het binnen 30 dagen na ontvangst wordt geretourneerd
- Het voedingssupplement verzegeld en gesloten is. Geopende verpakkingen nemen wij NIET retour
- De kleding in originele staat incl. kaartje en zak retour komt. Passen mag uiteraard wel
- Ondergoed en sokken worden alleen retour genomen wanneer de producten nog in hun originele verpakking zitten
- De goodies dienen naar rato mee retour gestuurd te worden. Wanneer dit niet gebeurt zal de goodie in rekening gebracht worden
- Goodies kunnen niet worden geruild of worden ingewisseld voor geld of shoptegoed.
Wat zijn de kosten voor het retourneren?
Er wordt een bedrag van €4,- berekend als bijdrage in de verzendkosten voor het retourneren. Dit wordt in rekening gebracht bij het aanvragen van de retour.
Voor onderstaande uitzonderingen worden geen retourkosten in rekening gebracht*:
- Je hebt een ander product ontvangen dan dat je besteld hebt.
- Het product dat je besteld hebt is kapot ontvangen.
Biedt BIG Supplements vervangen of ruilen aan?
Op dit moment kunnen we deze optie helaas nog niet bieden. Maar we zijn elke dag bezig om onze service te verbeteren. Binnenkort bieden we deze optie wel aan! Houd onze site in de gaten.
Moeten de goodies mee retour?
Indien er één of meerdere producten geretourneerd worden dienen de goodies naar rato retour gestuurd te worden. Wanneer dit niet gebeurt zal de goodie in rekening gebracht worden.
Wat als mijn pakketje wordt geweigerd?
Indien een pakket geweigerd wordt, of bij een Pakjegemak punt niet wordt opgehaald, wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort min € 4,- retourkosten.
Wat zijn de voorwaarden voor zakelijke klanten?
Een zakelijke klant betaalt zelf de retourkosten à € 5,-. Indien het om een verkeerd product gaat zullen wij garant staan voor de eventuele retourkosten.
Wordt het product thuis opgehaald of moet ik deze zelf versturen?
Wanneer je je retour aanmeld kun je ervoor kiezen of je het pakketje thuis laat ophalen of dat je het pakket zelf wegbrengt naar een afhaalpunt.
Hoe moet ik mijn producten inpakken om het terug te sturen?
De producten graag in originele staat (bij kleding incl. kaartje en zak) terug in de verpakking doen en het liefst in de originele doos of een andere stevige doos.